Shop Mobile More Submit  Join Login
Pink Nami ~ One Piece by SinnocentCosplay Pink Nami ~ One Piece by SinnocentCosplay
My newest costume! Nami's outfit from the One Piece video game 'Pirate Warriors'.

Photo taken at A-Kon 2013 by PhotoPersuasion

SinnocentCosplay.com
Facebook.com/SinnocentCosplay


Pink Nami ~ One Piece 4 by SinnocentCosplayPink Nami ~ One Piece 3 by SinnocentCosplayPink Nami ~ One Piece 2 by SinnocentCosplay
Add a Comment:
 
:iconnegativedreamer:
negativedreamer Featured By Owner Feb 27, 2015
!!! wow. great costume and you are the perfect nami
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Feb 28, 2015  Hobbyist Artisan Crafter
Thank you!! I hope I can do Nico Robin justice as well!
And I love your Buggy!! Not enough people do him, much less as well as you do!!
Reply
:icontombola1993:
tombola1993 Featured By Owner Apr 10, 2015
Wow!! you look hot!!Love Love 
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Apr 11, 2015  Hobbyist Artisan Crafter
Thanks! ^^
Reply
:iconnegativedreamer:
negativedreamer Featured By Owner Mar 1, 2015
can not wait to see it! if you ever need a crocodile, lemme know@
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Apr 11, 2015  Hobbyist Artisan Crafter
Hahaha, will do!
Reply
:iconnegativedreamer:
negativedreamer Featured By Owner 6 days ago
Sweet... i havent been to tx for a con since 2012.. but if i head that way again lets do it!
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Artisan Crafter
For sure! I may even be making a Miss All Sunday costume ... after I finish all of my other Nico Robin outfits I wanna do XD
What state are you from if you don't mind me asking?
Reply
:iconnegativedreamer:
negativedreamer Featured By Owner 4 days ago
I live in orlando florida
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist Artisan Crafter
Oh holy crap that's a long ways away! XD
Reply
(1 Reply)
:icondicloniuslord:
DicloniusLord Featured By Owner May 5, 2014
Super amazing cosplay 
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner May 6, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Thank you!!
Reply
:iconkuragiman:
Kuragiman Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Photographer
OMGOSH! SOHAWTROXR  WHEEEEEWHOOOOOOO!   :)    I think we can make this calendar worthy.
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Haha, good! Cuz it was on my list of costumes to use for it =P
Reply
:iconjessenosabaku:
JessenoSabaku Featured By Owner Feb 12, 2014  Student Traditional Artist
Creative pose and great prop. Did you just use typical body paint for the tattoo on the arm?
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Thank you! Haha, nope, actually I used a blue sharpie XDD I wanted to make sure it wasn't going to come off, lmao.
Reply
:iconjessenosabaku:
JessenoSabaku Featured By Owner Feb 13, 2014  Student Traditional Artist
No kidding? Would you mind posting a pic or sharing with me in stash of the tattoo up close? If it looks pretty smooth, I might consider using Sharpies for body art from now on.
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Actually wait, I managed to find the original again and uploaded a close up of the tattoo, so try this link sta.sh/028totw2punl
Reply
:iconjessenosabaku:
JessenoSabaku Featured By Owner Feb 13, 2014  Student Traditional Artist
Thank you so much! The design actually looks incredibly smooth and crisp.
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
You're welcome ^_^ Thanks! I really took my time coloring it in XD
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
sinnocentcosplay.deviantart.co… <--That's the most upclose picture I have of it.
Reply
:iconboombamx3:
boombamx3 Featured By Owner Feb 12, 2014
This is really good Bunny Emoji-30 (I'm cute) [V2] 
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Thank you! ^_^
Reply
:iconrobinsu:
Robinsu Featured By Owner Feb 12, 2014
Nice Nami Cosplay!
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Thanks!
Reply
:iconrobinsu:
Robinsu Featured By Owner Feb 12, 2014
You are Welcome!
Reply
:iconblastflame:
BlastFlame Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
well done!
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
ty =D
Reply
:iconblastflame:
BlastFlame Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
;D

Reply
:iconnaruttebayo67:
Naruttebayo67 Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
wow the best american nami i have see :clap:
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Aww, thank you ^_^
Reply
:iconnaruttebayo67:
Naruttebayo67 Featured By Owner Jan 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
your welcome :D
Reply
:iconslayer500:
slayer500 Featured By Owner Jan 5, 2014
OMG nice tatoo's "D
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Jan 5, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Thank you! The one on the arm is fake though XD
Reply
:iconslayer500:
slayer500 Featured By Owner Jan 6, 2014
np ^^
Reply
:iconslayer500:
slayer500 Featured By Owner Jan 6, 2014
your welcome ^^
Reply
:icongairon:
Gairon Featured By Owner Jul 8, 2013
wait...... THAT'S NOT PHOTOSHOPPED!! :jawdrop:
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Jul 9, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Lol, nope ... what were you expecting/thinking was photoshopped? XD
Reply
:iconcoreybrown1994:
coreybrown1994 Featured By Owner Oct 22, 2013
I love One Piece and i love nami , you captured nami sexiness perfectly and you have great legs.
Also i wanted to ask how tall are you?
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Oct 23, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Thank you very much ^_^ I'm 4'11 =P
Reply
:iconcoreybrown1994:
coreybrown1994 Featured By Owner Oct 23, 2013
It`s amazing how some of the most  beautiful and sexy thing can be found in the small forms.
You look great and WOW i wouldn't have guest.
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Oct 24, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Aww, thanks you! Haha, yeah, the heels help a lot XD
Reply
:iconcoreybrown1994:
coreybrown1994 Featured By Owner Oct 24, 2013
also i wanted to know do you plan to come to Anime Expo 2014 because id love to meet you and maybe you can come as Pink Nami?
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Oct 24, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Nope, sorry, I don't even know where Anime Expo is XD
Reply
(1 Reply)
:icongairon:
Gairon Featured By Owner Jul 9, 2013
For a second.
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Jul 9, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Well what made you think it was? lol
Reply
:iconsavasrule:
savasrule Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Photographer
beautiful
Reply
:iconsinnocentcosplay:
SinnocentCosplay Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
ty
Reply
:iconsavasrule:
savasrule Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Photographer
np
Reply
:iconsskayolvl5:
sskayolvl5 Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
Gorgeous!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 6, 2013
Image Size
282 KB
Resolution
667×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
10,831 (10 today)
Favourites
271 (who?)
Comments
65
×